§ 1. Postanowienia ogólne


  1. W regulaminie wyrażenie Moderator oznacza również Administratora.
  2. Przez Administratora CS rozumuje się Administratora serwera Counter-Strike.
  3. Spamowanie oznacza pisanie dużej ilości postów w krótkim czasie w celu osiągnięcia jej jak największej ilości.
  4. Offtopic oznacza pisanie postów, które nie dotyczą tematu.
  5. Obowiązują całkowity zakaz spamu i offtopicu, z wyjątkiem działu Offtopic, gdzie jest on dozwolony w granicach innych zasad forum.
  6. Przed założeniem tematu należy sprawdzić czy nie istnieje taki sam lub podobny. W przypadku gdy istniejący temat jest zamknięty lub nie ma takowego - możesz założyć nowy.
  7. Każdy użytkownik forum jest zobowiązany pisania poprawną polszczyzną.
  8. Na forum obowiązuje zakaz rozpowszechniania pornografii, oraz torrentów.
  9. Warez na forum jest dozwolony jedynie w dziale giełda.
  10. Na serwerach Volta-sq.pl nie są przechowywane żadne nielegalne pliki.
  11. Na forum obowiązuje zakaz reklamowania w innym działach niż "Reklama serwerów".
  12. Wszelkiego rodzaju zdjęcia dodajemy tylko poprzez użycie serwisów hostujących zdjęcia jak imageshack lub jako załącznik czy jako zdjęcie albumu na forum.
  13. Shoutbox nie służy do prowadzenia prywatnych rozmów oraz do pomocy innym użytkownikom. Jeśli szukasz pomocy - napisz nowy temat w odpowiednim dziale.
  14. Forum nie posiada automatycznej cenzury ze względu, iż liczymy na dojrzałość użytkowników.
  15. Na forum obowiązuje rygorystyczne ograniczenie przeklinania do minimum.
  16. Wszelkie nowe punkty regulaminu, obowiązują równo od daty pojawienia się nowego postu w temacie Zmiany na forum, oznajmiającego zmiany w danym punkcie lub całości regulaminu.
  17. Archeologia czy odkopywanie tematu jest to forma offtopicu, która polega na pisaniu postów nic nie wnoszących do tematu, w tematach, gdzie od dłuższego czasu nikt nie dyskutował lub temat został wyczerpany, lecz nie zamknięty.
  18. Konto na forum może usunąć wyłącznie Administrator (ze względów bezpieczeństwa). Jeśli Użytkownik wyraża chęć usunięcia swojego konta, powinien skontaktować się z Administratorem forum przez formularz kontaktowy lub PW.
  19. Rejestracja na forum volta-sq.pl jest bezpłatna. Poprzez rejestrację konta Użytkownik oświadcza, że w pełni akceptuje wszystkie postanowienia Regulaminu, zgadza się na zbieranie i przetwarzanie przez forum volta-sq.pl danych podanych w chwili rejestracji, zgadza się na przesyłanie na wskazane konto pocztowe wiadomości informacyjnych bądź reklamowych wysyłanych przez forum volta-sq.pl w imieniu własnym lub podmiotów trzecich.
  20. Postanowienia niniejszego regulaminu mogą być zmienione przez Administratora w każdym czasie, Administrator nie ma obowiązku uzasadniania przyczyn zmiany regulaminu forum.
  21. Zakładając konto (rejestrując się) na forum Użytkownik oświadcza, że Regulamin przeczytał i w pełni akceptuje. Użytkownicy odpowiedzialni są za przestrzeganie tych zasad, nawet gdy z własnej woli zaniechali zapoznania się z treścią i ustaleniami Regulaminu. Jeżeli Użytkownik nie akceptuje postanowień Regulaminu nie może oglądać zawartości tego forum i powinien natychmiast je opuścić.
  22. Dane zbierane podczas rejestracji będą wykorzystane wyłącznie do umożliwienia Tobie zalogowania się do Twojego konta na forum volta-sq.pl. Zgodnie z Regulaminem, który zaakceptowałeś przy rejestracji, na Twoje konto e-mail Administrator może przesyłać wiadomości informacyjne bądź reklamowe, wysyłane przez forum volta-sq.pl w imieniu własnym lub w imieniu podmiotów trzecich.


1. Korzystanie z forum Volta-sq.pl jest nieodpłatne i dostępne dla wszystkich Użytkowników forum.
2. Wszystkich Użytkowników Forum obowiązuje zasada wzajemnego poszanowania i tolerancji.
3. Nie jest dozwolone dodawanie Informacji, które nie są zgodne z obowiązującym w Polsce prawem, a w szczególności:
a) przyczyniają się do łamania praw autorskich (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r.),
b) zawierają wulgaryzmy (art. 3 Ustawy o języku polskim z dnia 7 października 1999r.),
c) obrażają osoby publiczne (art. 23 Kodeksu cywilnego),
d) obrażają inne narodowości, religie, rasy ludzkie (art. 23 Kodeksu cywilnego oraz art. 194 - 196 Kodeksu karnego),
e) propagują alkohol (art. 2 (1) Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982r.),
f) propagują środki odurzające, narkotyki (art.1 Ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii z dnia 24 kwietnia 1997r.),
g) zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby (art. 23 Kodeksu cywilnego),
h) zawierają treści pornograficzne.
i) Informacje mające charakter reklamowy lub promocyjny dodawane przez Użytkownika bez zgody Administracji są natychmiast usuwane.
4. Publikowane na stronach Forum Informacje o charakterze reklamowym nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Forum nie bierze odpowiedzialności za ich treść.



§ 2. Kary


  1. Za nie przestrzeganie regulaminu forum na użytkownika nakładane są kary w postaci ostrzeżeń (warny).
  2. Po 10 ostrzeżeniu użytkownik jest banowany na czas określony przez moderatora.
  3. Za reklamowanie innych serwerów w nieodpowiednim dziale grozi ban permanentny.


§ 4. SQ


  1. Członkami SQ mogą być osoby tylko i wyłączenie dojrzałe i odpowiedzialne.
  2. Nie istnieje nabór do grupy SQ.
  3. Nie ma ściśle określonych reguł do przyjęcia, lecz brana pod uwagę jest aktywność, okres znajomości i osobowość.
  4. SQ skupia ludzi znających się od minimum kilku lat.
  5. Jest to grupa elitarna.

§ 5. Administrator Counter-Strike


  1. Regulamin rekrutacji.
  2. Administratorzy nie udzielający się na forum ponad 14dni bez wcześniejszego powiadomienia w dziale Urlopy zostają upomnienie, następnie wydaleni z grupy.
  3. Administratorzy serwerów CS muszą być aktywni na forum i serwerach.
  4. Administrator serwera CS ma prawo bez podania przyczyny, ściągnąć bana którego sam dał.
  5. Żaden Administrator serwera CS nie może ustalać i karać wg własnych zasad serwera.
  6. Ani gracz, ani administrator nie ma prawa nikogo straszyć banicją, gdy gracz nie łamie regulaminu.
  7. Administrator może ukryć swą osobę na serwerze. W takim wypadku może również banować "z ukrycia" i nie musi się nikomu z tego tłumaczyć. Administrator większość czasu musi jednak spędzić grając pod tagiem administratora Volty.
  8. Administrator serwera CS ma prawo i obowiązek głosować w naborach do Fan Klubu oraz Administracji serwerów gier.


§ 6. Moderatorzy


  1. Nabór na moderatorów określa administrator forum. Istnieje możliwość starania się o moderatora prywatnie, zgodnie z pierwszym punktem tematu Nabory i rekrutacje .
  2. Moderator ma obowiązek moderować wszelkie tematy, załączniki i posty.
  3. Moderator nie może nadużywać swoich funkcji, oraz wykorzystywać ich do własnych celów.
  4. Moderator forum ma prawo zamknąć temat gdy uzna, ze temat został wyczerpany.
  5. Moderator usuwając lub edytując post musi podać przyczynę.


§ 7. Zarząd


  1. Nie istnieje nabór na zarządców Volty.
  2. Administrator pełni także funkcje moderatora.
  3. Administrator ma prawo wykonywać czynności moderacyjne bez podania przyczyny.
  4. Zarząd zajmuje się serwerami i forum w najważniejszych sprawach i ma obowiązek prowadzić Voltę ku rozwinięciu.
  5. Sprawami niższego rzędu zazwyczaj zajmują się admin supporterzy, ze względu na brak czasu zarządu.
  6. Zarząd składa się do maksymalnie 5osób.
  7. Członkowie zarządu muszą posiadać dostęp wszędzie i zawsze.
  8. Zarząd podejmuje decyzje wyższego rzędu, w porozumieniu z admin supporterami.


§ 7
. Admin Supporter


  1. Przez skrót AS określa się członka grupy Admin Support.
  2. Nie istnieje nabór na zarządców Volty.
  3. Grupa ta składa się z byłych zarządców.
  4. Grupa AS nie jest niższa od Zarządu, lecz ma wyznaczone konkretne zadania, dzięki czemu jest dobra dla osób z mniejszą ilością czasu oraz w przypadku gdy dana osoba nie ma szczegółowej wiedzy na temat infrastruktury forum, serwerów.
  5. Członek tej grupy ma ściśle przypisane zadania do wykonania.
  6. Admin Supporter ma obowiązek wykonywać przypisane mu polecenia.
  7. Członkowie grupy mają dostęp tylko do miejsc wymaganych.
  8. AS pełni także funkcje moderatora.
  9. AS ma prawo wykonywać czynności moderacyjne bez podania przyczyny w sprawach mniej ważnych.
  10. AS podejmują sprawy niższych rzędów w obrębie ich działań bez potrzeby stałej konsultacji z zarządem.
  11. Na wykonywanie rutynowo spraw średniego rzędu, admin musi posiadać zezwolenie zarządu. To spraw takowych należy:
    • Akceptowanie podań rekrutacji.




§ 9
. Serwery gier



  1. Każdy serwer gry ma swój osobny regulamin dostępny w dziale Regulamin